When we hit the dance floor you know we turn the heat up

FÖRLÅT för dålig uppdatering, men så kommer det bli under lovet, har inte tid med bloggen.
anyway, i lördags var jag med emma&cajsa, underbara tjejer.
sev sov dom här oxå, o då vare singstar som gällde hela natten, normala as always.
Och på söndagen drog jag&cajsa hem till henne i bondeland.
där vi sov inatt, och vi satt uppe halva natten&skrattade o prata.
vi har VÄRLDENS bästa natthumor!
&idag har vi sovit bort halva dagen& sen david.
o när jag kom hem träffa jag emma en snabbis.
det är vad jag har gjort dom senaste dagarna,
men nuska jag dra,
PUSS.



Kommentarer
Postat av: CAJSA! Who else? ;) <3<3

ostBOLLAR! ;D HAHAHA, vi ÄR bäst :D <3<33<3<3<3<3<3<a3<a3<3<3

2011-02-24 @ 21:57:11
URL: http://buxbaum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0