dance dance dance...

Idag har jag vart med Nicke, Emma, Jenny & Seidi.
först skolan, va ute ett tag, sen drog vi in te föräldrarmötet, tiggde pengar av våra föräldrar sen drog vi till Ica o shoppa hahahahha ;)
Sen drog vi till wallerska där jag & emma har satt ihop en dans eller va man ska säga.
o nicke, seidi & jenny är vårt film&musik team hihi (a)
jätte seriösa här asså ;)
o dansen e fan grym, även fast vi är amatörer & hitta på den förut idag :$$$
hahah nu får ni nåra bilder.
pusshej!

Roof Dance Crew,




niklas e gravid.. jennys barn SCHHHH :ooo


Kommentarer
Postat av: clara

hehe jaa kan väll berätta att de va rätt gött att få en extra dag ledigt ;)



jag tkr de va gör fint :) jag har iaf aldrig blivit så bra på ett hahah

ja då du ska nog få se de någon gång ;)

men vi tar ju inte enskilda lägre så bara klasskortet ;P <3

2010-09-14 @ 17:06:56
URL: http://knasclara.blogg.se/
Postat av: Niklas

HAHAHAHAHAH XD fin bild på min och jenny

vårat barn ska heta

ola-conny :D

2010-09-21 @ 20:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0