its worth fighting for

10/10/10
dagen har spenderats i mellringe hallen.
fäktas typ halva dagen, gick grymt bra så är väääääldigt glad!
sen duscha oså, sen har jag väll mest vart med thea& emma.
underbara tjejer!
vi satt o prata ut om allt typ. sen busa vi oxå såklart lixxoom va annars (a)
sen gick vi runt & heja på folk o va socialaaaaa hehhu.
sen runt 6 drog alla heemåååt, & nu sitter jag i min säng o kollar tv.
& hela min kropp är död, o jag är trött som fan.
hur ska jag orka skolan imorn är en bra fråga.. haha.
anyway, jag kom på 8:de plats av 20.
& thea 9:de, heheh vi tycker att vi eger hehe.caree
kyss.


marres bild.
jag längst hittåttttt.

<3


Kommentarer
Postat av: niklas

du vann :D

12-15 :D är stolt över dig pelin :O

du har blivit så stor och duktig!! får nästan tårar :(



pussokram Mvh nikas blom

2010-10-21 @ 21:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0