i'm gonna find the way to make it

webbar med niklas, sitter o typ dör av skratt hahah, för rolig kille. (a) xd
helgen i kalmar har vart sjukt bra.
skriver lite snabbt nu för ska snart dra.
fredag: stan oså med malin.
lördag: tävlade på förmiddagen, sen stan& massa med Gustav, Gustav, thea& Emma.
& på kvällen luffade jag & Thea runt på stan, det slutade med att vi satt utanför
konsum & tjocka oss med massa glass &
prata om allt mellan himmel&jord, såjävlaawesome!
sen ut& käka med malin o alla oså.
Söndag: shoppa& åka bil i tusenår.

inte lite text heller.. hehu,
nu vill jag bara te skolan & träffa världens bästa som är
saknade, jag klarar inte en helg utan er.. ):
men ska sova. puss!

har typ inga bilder.jobbigt.



jagärdöd. 



Kommentarer
Postat av: jennysiik

jag vill ju träffa dej med :(:(, <3 men så var jag tvungen att bli sjuk fy fan :( <3

2010-10-25 @ 13:15:21
URL: http://jennysiik.blogg.se/
Postat av: jennysiik

sv : saknar dej med älskling <3 detsamma

2010-10-25 @ 13:16:55
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0