monday,

dagen har spederats med David, Jenny, Niklas, Michelle & Cajsa.
efter skolan drog vi upp på stan, hihi killarna prova massa kläder.. lite smått kul. ;)
sen cykla vi hem te mej satt utanför i solen o plugga,
men prata o lyssna på musik mest.
sen drog nåra så jag, david o cajsa gick in te mej o fika, saft o massa rulltårta, tjockisar :$$ (A)

Och imorgon har jag sovmorgon, sen slutar vi runt 12, så har bara 2 lektioner.
så jävla skönt.
o då ska jag vara med Cajjsa, o säkert massa mer folk.

dagens.
tröja - cajsa
svart linne under-gina
tights - gina
skor- converse
+ skinnjackan som hänger på min väska, haha.
´
killarna testakavajer på stan, haha.




Älskar mina skoooooor. (A)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0