sova hos cajsa (A)

liiiite lång text. (A)
först skola idag, sluta 11.35.
skit skönt, så Cajsa, jag & David åkte hem till Cajsa.
vi gjorde det vi brukar göra haha. ;)
sen gick vi te lillstugan dem har o la oss i dubbelsängen där o sov, va helt slut :$$$
massa tecken, kuddar o musik, hihih mysiigt :$$$$. o sängen e i taket, lite coolt.. xdd
fast den har jag sovit i förut.
men sen när vi hade vaknat gick vi o käka, sen kom min pappa o hämta oss runt 5.
o nu har jag nyss duschat o ska se på tv.

& är taggad som faaaan tills i helgen.
åh, vill ha helg nu!
Ciaoooooo.

gammal mongooo bild :P


Kommentarer
Postat av: jenny siik

Helgen kommer bli toppen ! <3

men fick vi sova hos cajsa?<3333

älskar dig <3

2010-05-25 @ 22:44:18
URL: http://jennysiik.blogg.se/
Postat av: emma leijon

taggar helgen som fan :D:D:D

men undrar samma sak som jenny?

<3<3<3

2010-05-26 @ 21:41:02
URL: http://emmaleijon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0