helgen.

liiiiiiiiiiite långt nu, hehe.
gårdagen spenderades med Jenny, Emma & Cajjsa.
va hos mej o fika o jag fick presenter(A) haha taaack!<3
lite senare drog vi till yeah. träffa massa roligt folk där!
runt 10, drog cajsa& jag hem till henne o slagga där.
men vi sov typ inget. vi va ute o sprang runt 4 tror jag.. cp barn mm.
o idag hängde Cajsa med mej hem.
o nåra av mina släktingar va här o fira mej så jag fick pengar! happpy.
sen blev det m-berg & jag köpte shorts o linne. :D
efter det så träffa Cajsa & jag David så det blev yeah & stan en stund.
kom hem runt 6.
o nu kom min syster så vi ska grilla.
CIAO.


















Kommentarer
Postat av: jenny siik

haha riktigt gulliga bilder :P

2010-05-30 @ 21:20:16
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0