ÅRETS FÖRSTA DOP♥

Idag efter skolan blev det cykla till Alnängsbadet o bada med världens bästa
Emma, Jenny, Cajsa, Michelle, Daniel & David.
Underbart väder o så sjukt sköönt att bada ute! ♥
Där bada vi i nåra timmar o tog massa bilder,
efter det hängde jag o cajsa med David o danne te Mellringe.
vi satt o prata, fotboll, körde moppe o så.
sen drog jag o cajsa hem till mej.
o nu sitter jag här o har nyss duschat o hoppas på
att jenny ska logga in o skicka bilder.♥

Just det, älskar min klasss (A) typ alla skolka på matten o drog ut o
spela fotbolll HAHAH, vi äger.
sen på idrotten låg alla tjejer o sola i BH, så en kille i vår klass
blev lite.... jaa.... hahah äckel kille!

CIAO.♥

Kommentarer
Postat av: emma leijon

det var bäst, fett skönt att bada ute :D



uschhhhhh christian är äcklig :$

2010-05-21 @ 15:49:19
URL: http://emmaleijon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0