Emma & jag e coolast i Ljungbyy, ohyes!

Kom nyss hem så tänkte skriva lite om gårdagen & idag.
igår när vi kom fram till Ljungby åkte vi till hotellet, fixade lite
efter det luffade emma o jag runt i Ljungby
vi gick runt & pratade o så, :)
sen börja några killar snacka med oss o vi typ visste inte vad vi skulle säga så vi börja asgarva & drog in på ICA.
HAHAH! xd
På kvällen va vi med Adam o
vi satt o tjocka oss med godis, melon oså och kolla på melodifestivalen :D
o emma& jag frågade ut Adam lite om killar, hehe ;$$
idag har jag ju tävlat o det gick bra, men emma, thea& jag åkte ut på första direktelimeneringen lite synd men nästa gång då jäääävlar!!!!!! =DD

nu ska jag dö är så trött.
puss.

Vi är kändisar på röda mattan! ;)
<3
HAHAH hur kul får man ha?  hahahahah
vi e bäst! ;D <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0