if it still hurts, you still care

äääntligen hemma från västkusten, åhh så jävla skönt. hem ljuvahem.
dagarna i smögen har vart bäst, vi har gjort massamassa.
sen har jag fått vart barnvakt rättså mkt oxå åt mina kusiner.
hah, jag som barnvakt... men det har faktist gått bra. ;)
sen skolavslutningen i torsdags va okej, men massa grät. haha xd
orkar inte skriva allt om västkusten & allt.
kanske senare, nu är jag skiit trött efter åkt bil flera timmar.
men nu kommer bilder iallafall från skolavslutningen& västkusten.

o nuuu ska jag iväg o träffa älskling o nåra! <3
puss.




danne, nicke, jenny, jag & Emma.

7b (L)







jag & emilia.. syns inte så braha

mina änglar<3


mer bilder kommer när jag har tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0