Stan idag med bästavännen ♥

Shaa :D
Idag vare stan med bästaste Cajsa!<3
För kul&bäst vare.. som vanligt ;)
sen var dt ju hindersmässan så vi gick ju runt bland alla stånd o så och det var iskallt dog nästan men det var kul! :D
Sen är vi ju siamesiska tvillingar, coolt (h' <3 hehe
alla säger ju att vi är lika oxå såå..:)
Sen ska vi gifta oss, enligt Oskar xdd hahah
han frågade ifall han fick komma på vårt bröllop hahah.
o cajsa sa jaaaa det blir ju perfekt hahah.
hahah, det blir perfekt, jag dör. xd
på stan träffade vi lite gulligt folk.
sen när vi gick av bussen hemma hos mej hade jag skit brottom så vi fick springa o då såklart halkar ju Cajsa. 
Jag dog av skratt hah.
Det såg så kul ut hahah <3
men bästaste & roligaste dagen med bästavännen! ♥♥
o imorgon blire folkets (K)







Älskar dej min tvilling & bästavänn ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0