skridsskor/ edessa/ stan

Kom nyss hem har varit med Michelle, Cajsa, Mattmi & Niklas.
Först va vi vid Karljohanskolan, sen drog vi till tegnerlunden o åkte skridsskor.
skit kul fast alla ramla hah :D
sen frös vi så vi åkte buss till Edessa o åt pizza.
där satt vi länge o åt & skrattade som fan.
o sen i slutet satt vi bara där o asgarva
vi kunde inte ens kolla på varandra xdd
hahah, sen gick vi till varberga o därifrån tog vi bussen upp på stan
för att Niklas nt skulle åka sj, sen hem.

guldvärd dag! 

BILDBOMB!

Mattmi & Cajsa.
Cajsa var skit taggad till o åka skridsskor xd


Cajsa & Michelle.


Mattmi & Niklas.


Cajsa & jag.


Asså omg, finaste skridsskorna?!??!
o nyaste oxxå. ;o


Mattmi, Michelle & Niklas.


Cajsa & min pizza, den va as god, heheheh ;)

det får bli sista bilden..
bästdag


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

2010-02-08 @ 16:36:05
Postat av: Anonym

Svar: anonym

Tack :)

2010-02-08 @ 17:54:44
URL: http://eeliiink.blogg.se/
Postat av: buxbaum ;)<3

Yääääääääääy :D:D

Bäästa dagen! :D<33

Guldvärd dag ;))

Hahaha, när vi åt pizza!! xDD<3

Haha, roligare kan man inte ha! xd<333

Pusspådagen :**<33

2010-02-08 @ 18:45:03
URL: http://buxbaum.blogg.se/
Postat av: Kusin Vitamin

Åh! Skridskor :) Måste ge mig iväg och åka snart igen. HaHa. Sist tävlade Wille och jag. Han baklänges och jag framlänges... Han vann :( :P HeHe.



Kram.

2010-02-10 @ 16:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0